Întrebările Dvs

Aici veți găsi toate răspunsurile la întrebările Dvs.

Care este costul de livrare?

Costul de livrare este de 20 EURO pentru comenzi până la valoarea de 50 EURO. Peste această valoare transportul este gratuit 

Cum se livrează mărfurile?

Marfa este expediată prin DHL, GLS, poșta Rusă. După ambalarea mărfurilor în depozitul central, veți primi informații detaliate despre livrare prin e-mail și opțiuni de urmărire a coletului.

 

Care sunt opțiunile de plată?

 

a) Plata în numerar la livrare prin curier
b) PayPal
c) Plata cu cardul bancar
d) Plata în contul bancar.

 

Care este perioada de garanție?

 

Perioada pentru depunerea unei reclamații, pentru toate modelele de încălțăminte achiziționate de la noi este de 24 de luni. 

Bocanci trebuie să reziste pe toată perioadă de garanție? 

Perioada de garanție și durata de viață a mârfurilor sunt termeni diferiți. Durata de viață a mârfurilor, este determinată printre altele, de modul și intensitatea utilizării și nu trebuie să fie în concordanță cu perioada de garanție. De exemplu, când folosiți intens încălțămintea, aceasta se uzează mai repede, dacât cea folosită ocazional-durata de viață a tâlpii și a pantofului în acest caz, este mai scurtă decât perioda de garanție. De asemenea, întreținerea deficitară sau utilizarea necorespunzătoare reduce semnificativ durata de viață a pantofului.

Toate mărfurile sunt disponibile în stoc imediat?

 

Toate mărfurile care pot fi adăugate în coș sunt imediat disponibile. Dacă acest lucru nu este posibil, înseamnă că mărfurile nu sunt momentan în stoc. 

Livrați mărfuri peste tot în lume? 

Da, putem livra mărfurile în orice țară. Pentru fiecare zonă vizitați pagina noastrăversiuni lingvistice ale site-ului. 

Este posibil să returnez pantofii Steel, dacă nu mi se potrivesc sau am alte rezerve?

 

Toate informații privind reclamații și returnări produse, găsiți în secțiunea Returnarea produselor și Reclamații.

 

 

 

 

Trebuie să trimit reclamație imediat după găsirea unui defect de fabricație?


Reclamația trebuie efectuată imediat, după ce apare problema. Orice întărziere în efectuarea reclamației și folosirea în continuare a produsului, poate adânci defectul și poate duce la respingerea reclamației.

 

 

Aveți alte întrebări?

 

Puneți-ne întrebări, iar noi răspundem imediat. Întrebarea Dvs

Steel Shoes&Boots 2020 Toate drepturile rezervate

odkaz

odkaz

odkaz

Login

Acest website utilizează cookies. Mai multe informații